Saturday, September 29, 2012

Dama y Obrero Episodul 73

Dama y Obrero Episodul 73
Dama y Obrero muestra historia de amor aparentemente imposible entre Ignacia que trabajó como ingeniero de la construcción y Julio que era un simple obrero ..
Ignacia Villavicencio tener un futuro perfecto, pero parece que el amor es más fuerte que lo esperado y su vida toma un rumbo diferente.
Juilio Ulloa, un hombre sencillo que trabajó como mecanógrafo con una vida sencilla y modesta, pero la amaba y cuidar de su familia, se conoce y se enamora al instante de Ignacia y luego no puede dejar de dejar de pensar en ella..
Va rugam ca dupa ce vedeti acest episod din Telenovela Dama y Obrero sa va impartasiti parerile voastre despre intamplarile personajelor preferate.
Urmareste Dama y Obrero Episodul 73 oricand doresti fara sa mai astepti aparitia lui in Romania.
Pentru a putea vedea Telenovela Dama y Obrero Episodul 73 intr-un mod cat mai placut si fara a se intrerupe, va sugeram sa lasati cateva clipe episodul pe pauza pentru a se incarca..
Atentie!! Nu garantam ca acest episod are subtitrare in limba romana si nici nu ne ocupam cu acest domeniu.


Va multumim ca ati vizionat Dama y Obrero Episodul 73 subtitrat si va asteptam sa reveniti si pentru alte noi episoade. Nu uitati sa ne rasplatiti cu un like pe facebook..
Dama y Obrero Telenovela Online

No comments:

Post a Comment